FAQ's

  • Wat is "de Koets"

    "de Koets" is een koffiehuis, gevestigd in Winterswijk. De inrichting van de winkel ademt de sfeer van de 19e eeuw uit. In de Koets, op het terras voor de winkel en op ons gezellige tuinterras kunt u koffie en thee drinken. In de winkel verkopen we naast koffie- en theeproducten ook serviesgoed van kwaliteitsmerken en andere gerelateerde producten.

  • Is "de Koets"een geregistreerde detailhandel?

    "de Koets" is een betrouwbare detailhandel en ingeschreven in het handelsregister van de KvK onder nummer 55098754. Ons BTW nummer is 851564628B01

  • Waar vind ik de algemene voorwaarden?

    De algemene voorwaarden staan binnen onze website. Deze kunt u via een link tijdens de afhandeling van het bestelproces. Wilt u onze algemene voorwaarden vooraf bekijken, klik dan hier .....

  • Informatie over prijzen en kosten

    Prijzen en Kosten

      
    De prijzen welke bij de producten staan zijn inclusief BTW maar exclusief Verzendkosten.

    Verzendkosten
    De verzendkosten worden berekend naar het gewicht van de totale order. Indien mogelijk verzenden wij per Brievenbuspost, anders per Pakketpost. Wij conformeren ons daarbij zoveel mogelijk aan de kosten welke PostNL aan ons doorberekend. De kosten worden zichtbaar in het bestelproces.

    Pakketpost varieert van € 7,00 t/m  € 13,00  INBEGREPEN DE VERPAKKINGSKOSTEN. De verzendkosten worden in het bestelproces automatisch berekend. Deze worden getoond tijdens het bestelproces.
    Voorbeeld: U bestelt serviesgoed bestaande uit 6 mokken. Het totaalgewicht bedraagt incl. verpakkingsmateriaal 1,6 kg. De verzendkosten bedragen in dit geval € 7,00. 

    Afhalen
    Kiest u tijdens het bestelproces om de bestelling zelf in onze winkel af te halen dan worden uiteraard geen verzendkosten berekend.

    Verzendwijze
    Voor de verzendwijze hanteren wij;
    - Verzenden als "pakketpost". Dit geldt voor bestellingen tot een totaalgewicht van 30kg.

    Betaalkosten
    U betaalt geen extra transactiekosten

    Betaalwijze
    Wij accepteren uitsluitend bestellingen onder vooruitbetaling. U kunt als betaalmethode kiezen;
    -Per bankoverschrijving. Pas als uw betaling is ontvangen beschouwen wij uw bestelling als bestelopdracht.
    -Via Paypal. U kunt via Paypal ook met uw creditcard betalen

    Rebourskosten
    Wij verzenden niet onder rembours vanwege de hoge kosten i.r.t. geringe aanschafkosten van de artikelen.

  • Hoe kan ik bestellen?

    De productgen in onze webwinkel zijn onderverdeeld in een aantal categoriën. Deze zijn samengesteld uit de kwaaliteitsmerken die wij voeren.

    Product bekijken:
    Het aantal producten bienb een categorie wordt met een cijfer aangegeven.
    Klik op de categorie waarvan u de producten in onze shop wilt bekijken.
    U ziet een overzicht van de producten in de categorie.
    Als u een product selecteert, wordt vervolgens gedetailleerde informatie over het product getoond.
    Klik op de kleine foto om een vergroting te bekijken.
    Wilt u het product bestellen Klik dan op de knop [ plaats in de winkelwagen ].
    Uw product wordt toegevoegd aan het winkelwagentje.
    U kunt er voor kiezen om verder te winkelen of naar het mandje te gaan om af te rekenen.

    Bestellen
    Om daadwerkelijk te kunnen bestellen dient u zich te registreren. Dit is éénmalig.
    De gegevens hebben wij nodig om het product aan u te kunnen toezenden.
    Na de registratie ontvangt u automatish een e-mail bericht waarin wordt gevraagd de
    registratie te bevestigen.
    Nadat de registratie is bevestigd kunt u uw bestelling afronden.

    Klanten die het registratieproces al eerder hebben doorlopen, kunnen wanneer
    zij een bestelling willen doen direct inloggen met hun gebruikersnaam en wachtwoord.

    Doorloop verder het bestelproces.
    Elders in onze FAQ's vindt u informatie over;

    • Kosten
    • Verzendmethode
    • Betaalmethode
    • Verdere afwikkeling
  • Bestelling annuleren

    Conform consumentenrecht hebt u een periode waarin u de bestelling kunt annuleren.

    Het bestaan van een herroepingsrecht zegt hierover dat u binnen 7 werkdagen uw bestelling nog kunt annuleren.

    Meer informatie over uw rechten als consument vindt u hier .....

    Een annulering dient schriftelijk danwel per e-mail te geschieden binnen de hierboven genoemde periode.

    Wat houdt  'herroepingsrecht' in?

    Voor alles wat u op afstand (dus via internet, telefoon of post) binnen de EU koopt geldt een herroepingsrecht. Dat is een 'afkoelingsperiode' van minimaal 7 werkdagen, waarbinnen de koper het recht heeft om de koop ongedaan te maken. De kosten die de leverancier u daarvoor WEL in rekening mag brengen zijn de kosten voor het terugzenden van het product dat u bij nader inzien niet wenst.

  • Waarom moet ik mij registreren?

    De registratie heeft verschillende redenen;

    Wij proberen hiermee zoveel mogelijk nepbestellingen te voorkomen.
    Tijdens de registratie wordt het opgegeven e-mailadres gecontroleert.

    De gegevens die u bij de registratie dient op te geven hebben wij nodig om;
    -met u te communiceren
    -de verzending aan u te kunnen doen
    -bij Afhalen te kunnen verifiëren of u degene bent die de bestelling heeft gedaan.

    De gegevens die u bij de registratie opgeeft zijn uitsluitend hiervoor bedoeld
    en worden door ons absoluut niet aan derden verstrekt.

    Registratie heeft voor u als voordeel dat het éénmalig is. Bij een herbezoek
    hoeft u alleen uw gebruikersnaam en wachtwoord op te geven om in onze
    webwinkel bestellingen te kunnen doen.

  • Hoe verloopt het bestelproces?

    U dient bij het bestelproces een aantal stappen te doorlopen. Het proces is zo ingericht dat
    deze op eenvoudige wijze en stap voor stap door u gedaan kunnen worden.

    U bestelt door een product toe te voegen aan de winkelwagen.
    Herhaal dit totdat u alle gewenste producten in de winkelwagen heeft.

    Daarna klik u op de knop [ Naar uw winkelwagen ]

    Indien u nog geen geregistreerde klant bent dient u eerst het registratieproces te doorlopen
    Bent u al wel een geregistreerde klant dan wordt u gevraagd in te loggen.
    Zowel als ingelogde klant als bij nieuwe registratie wordt gevraagd of het verzendadres hetzelfde
    is als uw factuuradres.

    In de vervolgstappen kunt u een verzendmethode en betaalmethode kiezen

    Tot slot bevestigd u de order

    U ontvangt automatisch een e-mail met uw order gegevens.

    Na ontvangst van uw order nemen wij deze in behandeling. Wij houden u tussendoor
    op de hoogte van de Status van uw order. U ontvangt hierover telkens een e-mail van ons.

  • Hoe verloopt de verzending?

    Bestellingen via onze webwinkel verzenden wij uitsluitend via PostNL.

    De artikelen worden door ons zorgvuldig verpakt. Wij zijn nooit verantwoordelijk
    voor beschadigingen die zijn ontstaan tijdens het transport


    Pakketpost
    Artikelen verzenden wij als Pakketpost.
    Bij Standaard verzending betaald u vooruit de bestelde producten vermeerderd met de
    aangegeven verzendkosten.

    Rembours
    Vanwege de, in verhouding tot onze producten,  hoge kosten verzenden wij niet onder rembours.

  • Kan ik een bestelling ook afhalen?

    Jazeker, u kunt uw bestelde producten ook in onze winkel afhalen.

    U dient echter wel het gehele bestelproces te doorlopen.
    Daarbij dient u de bestelde producten vooruit te betalen.

    Zodra uw betaling binnen is maken wij uw order gereed en stellen u door middel van een Status-Update in kennis dat uw order in de winkel voor u gereed ligt.

    Let u wel op onze openingstijden ! Als u telefonisch contact opneemt kunnen wij u snel informeren of uw bestelling klaar ligt.

  • Ik kom er niet uit

    U heeft de FAQ's gelezen maar het wil u niet lukken de bestelling te plaatsen of af te ronden.

    Neemt u gerust telefonisch contact met ons op. Mogelijk kunnen wij uw bestelling dan
    aannemen en afspraken maken over de verzendmethode en betaalmethode.

  • Hoe lang gelden aanbiedingen?

    Aanbiedingen in onze webwinkel gelden zolang de voorraad strekt of alleen gedurende een door ons aangegeven termijn.

    Kijk ook op onze facebookpagina. Wij plaatsen ook daar periodiek zeer interessante aanbiedingen en koopjes.

  • Waar vind ik "de Koets"?

    U kunt ons vinden in het Centrum van Winterswijk aan de Meddosestraat 33.

    In het centrum zijn voldoende (gratis) parkeerplaatsen. Let wel op een eventuele blauwe parkeerzones waarin parkeren in de vakken en het gebruik van een parkeerschijf verplicht is. De dichts bijzijnde parkeerplaats is recht tegenover onze zaak aan de Sellekamp. Deze parkeerplaats kunt u bereiken via de Singelweg.

    De Markt met de Jacobskerk is het centrale punt van het winkelcentrum in Winterswijk. Van daaruit kunt u ons makkelijk te voet of per (brom-)fiets bereiken. De afstand bedraagt dan ongeveer 150 meter.

    De Meddosestraat is een rustige maar leuke winkelstraat met bijzondere winkels

betaalmogelijkheden

Nieuw in de webshop

8,95 € stuk Blond kom 14cm Dad
6 items in voorraad

7,95 € stuk Blond Ontbijtbord Papa 22cm
4 items in voorraad